La momentul actual piaţa rusă a uleiurilor de motor este una dintre cele mai mari şi mai armonios dezvoltată în lume. Una dintre particularităţile principale şi specifice este creşterea elementului calitativ. Acesta este trend-ul principal, legat de reorientarea industriei automobilistice autohtone la şirul de modele, ce corespunde celor mai dezvoltate regulamente tehnice, precum şi cota în creştere a modelelor străine în parcul auto rus.

Mai simplu spus, automobilistul nostru, care s-a mutat din „clasica” veche şi uzată la volanul unei maşini străine sau a unei maşini ruseşti mai moderne, devin în mod automat consumator de uleiuri de clasă superioară.

Şi dacă încă acum zece ani cea mai solicitată categorie de uleiuri de cetăţenii noştri era cel „mineral”, acum, după nivelul de popularitate este înlocuit de semi-sintetică.

După aprecierile noastre:

  • aproximativ 60% dintre uleiurile procurate în reţeaua de comerţ se atribuie la categoria „semi-sintetice”;
  • pe al doilea loc (aproximativ 25%) se află uleiurile minerale;
  • lista este încheiată de « sintetică » cu cota de aproximativ 15%.

Din păcate, cererea mereu crescândă pentru ulei de categorie şi calitate mai înaltă a provocat apariţia unor oferte nu foarte oneste din partea unor producători.

Problema e, că uleiuri absolut sintetice, adică aşa-numitele uleiuri «full synthetic» pe piaţa noastră « una-două şi gata ». În special, sub forma de uleiuri sintetice se comercializează aşa-numitele uleiuri hidrogenizate. Acestea sunt uleiuri minerale, supuse unei puternice prelucrări chimice, în rezultatul căreia la ele se schimbă esenţial structura moleculară. Însă uleiul hidrogenizat numai se aseamănă cu « sintetica », însă după un şir de indici este inferior : el « îmbătrâneşte » mai repede, este mai sensibil la oscilaţiile de temperatură etc. Nu atât de simple stau şi lucrurile ce ţin de semi-sintetică. Nominal uleiul poate fi numit aşa, dacă în componenţa sa sunt 25% din componenta sintetică. În practică însă, majoritatea companiilor de ramură se opresc la această proporţie minimală. Astfel, o cantitate uriaşă de semi-sintetică, ce este expusă pe tejghelele din Rusia, este doar ulei „pe un sfert sintetic”.

Asociaţia internaţională de business Delfin group în munca sa pune accentul pe raportul maximal dintre calitate şi preţ, din care motiv toată producţia noastră nu numai că corespunde strict regulamentelor tehnice, însă adesea şi le depăşeşte după calitate.

Pe linia noastră semi-sintetică noi nu economisim componenta sintetică. Adică, semi-sintetica noastră este în realitate semi-sintetică: componenta minerală şi cea sintetică sunt combinate în proporţii egale.

Uleiurile sintetice de la Delfin-Group – sunt full-synthetic „pure”, pe bază de componente sută la sută sintetice (polialfaolefine) a furnizorilor mondiali de bază. Şi ele se produc prin adăugarea unor eteruri speciali (esteri), care permit reducerea gradului de uzură a motorului şi sporesc rezistenţa termică a uleiurilor. Aceasta conferă uleiurile noastre cu toate proprietăţilem caracteristice pentru uleiurile cu adevărat sintetice de clasa premium.

În producţia Delfin Group au încredere multe companii renumite din occident. Drept dovadă menţionăm, că în cadrul convenţiilor producerii în bază de contract noi am produs uleiuri şi chimie pentru automobile pentru cea mai mare reţea de hipermarkete din America, un şir de producători de ramură din occident, etc.

Astfel, după toţi indicii tehnici şi calitativi, sintetica şi semi-sintetica noastră nu este cu nimic mai inferioară decât producţia celor mai renumiţi producători mondiali. Şi, cu atât mai mult, este la un preţ mai avantajos pe piaţa autohtonă.

Preţul mediu de piaţă al uleiului în ruble (oraşul Moscova şi regiunea Moscova):

    LUXE Castrol Shell ELF Mobil ZIC
5W-40 SM/CF sintetica 1l. 226 376 425 338 340 350
5W-40 SM/CF sintetica 4l. 819 1393 1385 1238 1290 1200
10W-40 SL/CF semi-sintetica 1l. 180 298 250 208 250 217
10W-40 SL/CF semi-sintetica 4l. 390 1107 835 741 950 709

În afară de aceasta, tehnologii companiei Delfin Group au elaborat şi brevetat un knw-how exclusiv (patenta FR pentru invenţia Nr. 2380246) — aşa-numitul reagent cu acţiune de restabilire selectivă. Nimerind în zona de frecare, reagentul (cu dimensiuni de numai 2-3 mikroni) sub acţiunea presiunii şi temperaturii umple toate dexterităţile microscopice şi se implementează în suprafaţa metalului. Duritatea dobândită înaltă a suprafeţelor crează un efect unic antifricţional, ceea ce conferă mărirea capacităţii şicoeficientului acţiunii utile a motorului. Adică, în cazul utilizării regulate a reagentului cu acţiune de restabilire selecivă se permite sporirea termenului de exploatare a motorului de 2-3 ori.

Această reţetă s-a elaborat de inginerii Delfin Group timp de 3 ani. Inovaţia deja acum intră în componenţa uleiului unic LUXE  GOLD, iar în timpul cel mai apropiat va fi utilizat şi în alte linii de marfă.

Toate uleiurile, produse de asociaţia de business, se testează minuţios de echipa noastră profesionistă de curse DelfinMotorsport. Acest lucru ne permite să vorbim cu siguranţă de faptul, că producţia noastră nu se teme de sarcini şi încercări serioase.

În prezent specialiştii companiei duc o muncă activă asupra primirii autorizaţiilor celor mai importanţi producători auto pentru producţia noastră sintetică şi semi-sintetică.

Autorizaţiile au fost deja primite:

AVTOVAZ-RENAULT:

  • LUXE HIT Semi-synthetic 10W-40 SL/CF
  • LUXE Lux Semi-synthetic 10W-40 SJ/CF

KAMAZ:

  • LUXE Diesel Semi-synthetic 10W-40 CG-4/SJ
  • LUXE Diesel 15W-40 CG-4/SJ

Autorizaţiile de lucru:

LUXE EXTRA 5W-40 SM/CF

  • Mercedes-Benz 229.3
  • Volkswagen 502 00/505 00
  • BMW LL-01

LUXE HiT 10W-40 SL/CF

  • Mercedes-Benz 229.3
  • Volkswagen 502 00/505 00

LUXE 10W-40 CI-4/SL

  • Mercedes-Benz 228.3, 229.1
  • MAN 3275
  • Volvo VDS-3
  • MTU Level 2
  • Caterpillar ECF-1a