Presiunea recomandata în anvelope este indicata in specificatia producătorilor de automobile sau producătorilor de anvelope.

În cazul în care este indicata inscriptia pe roata mașinii a datelor de presiune, atunci proprietarul automobilului trebuie să respecte mai întâi recomandările producatorului de automobile. Motivul este foarte simplu, vehiculul ce a fost testat si construit ca unitate unica împreună cu caracteristicele anvelopelor, astfel încât san u influinteze asupra suspensiei si confortului pe drumuri diferite, consumul de combustibil, dinamica și alți parametri sunt prevăzute cu anumită presiune în anvelope.

De aceaste date depinde, la rândul său, caracteristicile pneurilor - rezistenta la rulare, distanța de frânare, retragere laterală, etc. In consecință, caracteristicile tehnice ale masinii vor fi diferite de cele cuprinse în manualul de instrucțiuni. Producătorii de pneuri - numai furnizori de componente, și, prin urmare, caracteristicile produselor lor, vor personaliza parametrii mașini de diferite clase. În ceea ce privește presiunea, arată unele pneuri, aceste informații presupune valoarea la care acestea sunt capabile să funcționeze, si nu-și pierd proprietățile lor tehnice.

De aceaste date depinde, la rândul său, caracteristicile pneurilor - rezistenta la rulare, distanța de frânare, retragere laterală, etc. In consecință, caracteristicile tehnice ale masinii vor fi diferite de cele cuprinse în manualul de instrucțiuni. Producătorii de pneuri - numai furnizori de componente, și, prin urmare, caracteristicile produselor lor, vor personaliza parametrii mașini de diferite clase. În ceea ce privește presiunea, arată unele pneuri, aceste informații presupune valoarea la care acestea sunt capabile să funcționeze, si nu-și pierd proprietățile lor tehnice.

Există doi factori majori care afectează cel mai frecvent și în mod semnificativ presiunea din pneu: temperatura și sarcina. Mulți oameni nu știu despre, astfel încât schimbarea vremii, însoțită de schimbări mari de temperatură, presiunea în anvelope nu este controlată, dar în zadar. Dacă la + 5 °C pentru a aduce presiunea din pneu (175/70 R13) la normal (de exemplu 2,0 bar), apoi, după încălzire la + 25 °C, se poate sari de până la 2,8 bari. După încărcarea mașinii la maxim, același număr și capacitatea poate de a crește la 3,3 – 3,6 bari. Într-o zi insorita de vara aici încă și temperatura de asfalt la cald în soare și încălzi roțile, ca urmare a forțelor de frecare, astfel încât presiunea poate depăși valoarea maximă admisă.

Procedura de măsurare a presiunii în pneuri nu este la fel de simpla, cum ar putea părea la prima vedere. După cum probabil deja ati realizat, presiunea mașinii atunci când e încărcată parțial și complet în pneuri este diferită. Presiunile de lucru de utilizare sunt, de obicei specificate la sarcini parțiale (una - trei persoane) și mai puțin - în plin (mai mult de trei).

Aproape toți proprietarii de automobile au tendința de a cunoaște doar o singură valoare. Faptul că aceasta presiune crește, după o încărcare completă, și cu atât mai mult despre modul în care aceasta ar trebui să fie, rareori cine se gandeste. In aceasta e si pericolul. Imaginați-vă că ați încărcat aparatul pina la maximum și undeva la drum ati vrut, doar pentru a fi sigur, se măsurati presiunea. În loc de două atmosfere (bar kg / mp. cm) manometrul v-a arata toate trei, care vor fi în mod natural mai mare decât normal. Răspunsul la aceasta este - a aduce presiunea înapoi la normal, adică de a scoate putin aerul din anvelopa. Ca urmare, vehiculul încărcat se va misca cu roțile putin desanflate, ceea ce atrage după sine o reducere a resurselor lor și de a crește consumul de combustibil.